Optimalizácia XML FEEDU
Čo je FEED? FEED, v kontexte e-commerce a online marketingu, je súbor dát obsahujúci informácie o produktoch alebo službách, ktorý je štruktúrovaný tak, aby ho mohli ľahko čítať a spracovávať [...]
Na vlnách úspechu: Ako dosiahnuť rast na YouTube a ovládnuť YouTube Shorts
"Malé príležitosti sú často začiatkom veľkého podnikania." Túto múdru myšlienku vyslovil Démosthenés a dnes je aktuálnejšia ako kedykoľvek predtým, najmä vo svete digitálneho obsahu a platformy YouTube. Každý tvorca má [...]
Súbory cookies tretích strán v roku 2024
Svet cookies sa dynamicky mení a my sme tu, aby sme vás, čo najjednoduchšie previedli touto zmenou. V súlade s najnovšími pravidlami ochrany súkromia prichádzame s prehľadom, ako sa pripraviť [...]
5 mýtov o Performance Max kampaniach
Performance Max kampane sú typom reklamných kampaní v službe Google Ads navrhnuté tak, aby pomohli inzerentom dosiahnuť konkrétne ciele, ako sú predaje či získanie dopytov. Využíva pokročilé algoritmy strojového učenia [...]
HARPA AI: Nový digitálny asistent, ktorý mení pravidlá hry
V poslednej dobe sme svedkami prudkého nárastu počtu AI nástrojov, ktoré sú dostupné na trhu. Avšak, ako to už býva, nie všetky tieto nástroje sú tak efektívne, ako by sme [...]
TOP pluginy využívajúce umelú inteligenciu pre online marketing
Automatizácia je v online marketingu nevyhnutná. Chat GPT-4 a jeho pluginy vám môžu výrazne pomôcť. V tomto blogu sa pozrieme na to, ako nastaviť a využiť tieto pluginy v rôznych [...]